Asistență rutieră

Serviciul de tractare

Dacă esti client Nissan, pe perioada de garanție cât și după încheierea acesteia, ai întotdeauna la dispoziție serviciul de asistență rutieră „Nissan Asistență”. Serviciul Nissan Asistență este disponibil 24 de ore , 7 zile pe saptămână  și 365 de zile pe an, are acoperire națională și dispune de de echipamente de diagnosticare și intervenție specifice. Serviciul este gratuit dacă mașina este încă în garanție și ai un tarif special odată cu expirarea acesteia.

 

Nissan Asistenţă asigură:

Depanare la fața locului*:         
În măsura posibilităților, Nissan Asistență va organiza la fața locului și în cele mai bune condiții depanarea automobilului tău.

Remorcare**:             
Dacă situația nu o permite și dacă este necesară o remorcare, acesta va fi transporat până la cea mai apropiată unitate service autorizată Nissan.

* Depanarea pe loc – pentru reparaţiile simple ce se pot face în siguranţă în afară atelierului service, nu durează mai mult de 30 de minute şi nu presupun intervenţii asupra elementelor de securitate ale maşinii.
** Remorcarea – pentru maşinile cu greutate totală maxim autorizată de 3,5 tone, atunci când depanarea pe loc nu este posibilă.

Dacă eşti client Nissan, poţi avea serviciul Nissan Asistenţă:

  • gratuit, dacă incidentul care a generat pana imobilizantă este acoperit de garanţia comercială Nissan;
  • la un tarif special, dacă maşină Nissan este în perioada post-garanţie.

Detalii despre serviciul de asistenţă rutieră Nissan Asistenţă poţi află de la centrul de apeluri Nissan Asistenţă (telefon 0248 500 550).