Servicii oferite de Nissan Serus

Hotel de anvelope

Începând cu 2007, Service Auto Serus – Nissan oferă clienților săi serviciul de depozitare anvelope in funcție de sezon (hotel anvelope).
Depozitarea anvelopelor indiferent de anotimp este o bătaie de cap ce poate deveni problematica daca nu aveti spațiul necesar in balcon, garaj, sau subsolul blocului.

Pentru a evita deteriorarea anvelopelor pe timpul depozitarii, acestea trebuie sa fie tinute intr-o poziție ce garantează că acestea nu se vor deforma, pe cât posibil ferite umezeala sau solutii ce pot afecta in mod direct cauciucul.
Aveți garantia pastrarii in siguranta a anvelopelor si jantelor dumneavoastra in extrasezon (iarna sau vara), intr-un spatiu special amenajat si in conditii optime de depozitare.

Asiguram montajul anvelopelorla schimbarea de sezon, echilibrare roților, diagnoza si reglaj geometrie.
Am creat pachete speciale de înlocuire la schimbarea de sezon ( link oferte special ”Inlocuire anvelope”)

Spalatorie auto

Serus Nissan oferă servicii profesionale de curatare auto exterior, interior, motor, degresare, și igienizare habitaclu. Folosim produse, de calitate superioară ce nu afecteaza suprafața caroseriei și componentele autoturismului.
Oferim clientiilor nostri Nissan și nu numai, servicii de calitate superioară acordând maxima atenție detaliilor pentru ca rezultatul final sa arate impecabil.
Pe toata perioada cosmetizarii masinii dumneavoastra in cadrul spalatoriei Nissan , puteti servi o cafea, un ceai sau o bautura racoritoare in zonei de așteptare clienți amenajată în showroom-ul Nissan Serus.

Serviciul de tractare

Dacă esti client Nissan, pe perioada de garanție cât și după încheierea acesteia, ai întotdeauna la dispoziție serviciul de asistență rutieră „Nissan Asistență”. Serviciul Nissan Asistență este disponibil 24 de ore , 7 zile pe saptămână și 365 de zile pe an, are acoperire națională și dispune de de echipamente de diagnosticare și intervenție specifice. Serviciul este gratuit dacă mașina este încă în garanție și ai un tarif special odată cu expirarea acesteia.

Nissan Asistenţă asigură:
Depanare la fața locului*: În măsura posibilităților, Nissan Asistență va organiza la fața locului și în cele mai bune condiții depanarea automobilului tău.
Remorcare**: Dacă situația nu o permite și dacă este necesară o remorcare, acesta va fi transporat până la cea mai apropiată unitate service autorizată Nissan.

* Depanarea pe loc – pentru reparaţiile simple ce se pot face în siguranţă în afară atelierului service, nu durează mai mult de 30 de minute şi nu presupun intervenţii asupra elementelor de securitate ale maşinii.
** Remorcarea – pentru maşinile cu greutate totală maxim autorizată de 3,5 tone, atunci când depanarea pe loc nu este posibilă.
Dacă eşti client Nissan, poţi avea serviciul Nissan Asistenţă:
gratuit, dacă incidentul care a generat pana imobilizantă este acoperit de garanţia comercială Nissan;
la un tarif special, dacă maşină Nissan este în perioada post-garanţie.
Detalii despre serviciul de asistenţă rutieră Nissan Asistenţă poţi află de la centrul de apeluri Nissan Asistenţă (telefon 0248 500 550).